Το τραγούδι της αγάπης

Λένε πως η αγάπη είν’ πολλών ειδών
μα εγώ θαρρώ πως είναι μόνο μία!

32

Αλλάζει η περίσταση, τα πρόσωπα κι ο χρόνος.
Όμως αν το καλοσκεφτείς και αν δύσκολο να το κατανοήσεις:

Αγάπη είναι ν’ αγαπάς
κι όταν δεν αγαπιέσαι

Αφού απ’ αυτή γεννήθηκες
και ζεις κι αναγεννιέσαι

IMG_2192

Και στ’ ουρανού τα έσχατα
αυτήν θε ν’ ανταμώσεις

IMG_4715

Της μάνας είναι χάρισμα
της γυναικός στολίδι

Μαζί στοργής αγκάλιασμα
κι έρωτα δαχτυλίδι

Μικρού παιδιού χαμόγελο,
πόνου εξιλαστήρι

Προσευχή κι έργο μυστικό
της κοινωνιάς ποτήρι

Δε βάζει όρια η αγάπη,
ούτε και όρους έχει

cypros

Υπάρχει για να δίνεται
κι ος δίνει την κατέχει

Αγάπη είναι ν’ αγαπάς
με νου καρδιά και αίμα

IMG_2636

Με αγκαλιά ορθάνοιχτη
σαν του Θεού το βλέμμα.

Από το βιβλίο ‘αγάπη’, εκδόσεις Ακρίτας.

και ενα σχετικό τραγούδι που μ’ αρέσει πολύ!

2 Σχόλια

  1. charik said,

    Νοέμβριος 26, 2007 στις 10:29 μμ

    Μαρία μου έχω μείνει ενθουσιασμένη!!Με το ποίημα, με το στήσιμο, με όλα!Καλή αρχή…και ελπίζω να μάθω κι εγώ πως δουλεύουνε τα blogs!

    Στο ποίημα αυτό μου αρέσει πολύ που λέει την αγάπη προσευχή και έργο μυστικό.Μπορώ άραγε να την ανάγω τόσο ψηλά την αγάπη μου;Μπορώ να ζω την Αγάπη μυστικά;

  2. mariax said,

    Νοέμβριος 26, 2007 στις 11:56 μμ

    Καλώς ήρθες charik!! 😉


Σχολιάστε

