«όταν ακούω το όνομά μου από αυτόν που με αγαπά παίρνω υπόσταση»

«Να κάνουμε υπομονή και να το δεχτούμε ότι είμαι αδύναμος, είμαι τιποτένιος.

Κι όμως κάποιος με αγαπά.

Κι αυτός που με αγαπά με καλεί με το ίδιον όνομα.

Αυτό που λέει: ο καλός ποιμήν καλεί τα ίδια πρόβατα κατ’ όνομα.

Κι όταν ακούω το όνομά μου από αυτόν που με αγαπά παίρνω υπόσταση.

Κι αυτός κάθεται δίπλα μου και συζητά με εμένα και παρακολουθεί τα προβλήματα μου σαν να ήμουν μόνος εγώ στον κόσμο.

Αυτό που λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ότι ο Θεός αγαπά τον κάθε ένα άνθρωπο με την αγάπη που αγαπά την οικουμένη,

σαν να ήταν μόνο αυτός».

π. Βασίλειος Ιβηρίτης. Ακούστε το όλο εδώ.

???????????????????????????????

Σχολιάστε

